Deportivo-La-Coruna.com Forum  

Go Back   Deportivo-La-Coruna.com Forum > Search Forums
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 62
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Juli
Forum: First Time 07-05-2005, 17:52
Replies: 7
Views: 4,330
Posted By Juli
hey guyz

Hey Sweeties

Just wanted to say
IM BACK :D

I promis to be here what more then i used to..
God this site is grown a lot :cap: I remember the forum on msn groups lolzz and the beginning of...
Forum: Former players & coaches 07-05-2005, 17:49
Replies: 1,231
Views: 226,356
Posted By Juli
he is like a soccer god.. it was a pitty that...

he is like a soccer god..

it was a pitty that depor let him go..but he was happy ..and bayern is a very good team for him..and he is proving that ;)
Forum: Transfers 06-10-2004, 17:55
Replies: 20
Views: 4,851
Posted By Juli
with second choices u never gonna be on the top...

with second choices u never gonna be on the top of world soccer .... remember we should try achieve perfectionism

and by the way..i think u missunderstood me...i wasnt really talking bout Kovac..i...
Forum: Former players & coaches 06-10-2004, 17:52
Replies: 1,231
Views: 226,356
Posted By Juli
i really hope that one day he will play in...

i really hope that one day he will play in Holland again..
Forum: Gaming Forum 05-10-2004, 16:16
Replies: 58
Views: 16,118
Posted By Juli
hahaha..dont laugh..but im still playing F1 2003...

hahaha..dont laugh..but im still playing F1 2003 and sometimes Need for Speed..think its to diffucult for me ..;)
Forum: Transfers 05-10-2004, 16:12
Replies: 20
Views: 4,851
Posted By Juli
secret..if he isnt good enough for Bayern he...

secret..if he isnt good enough for Bayern he shouldnt be at deport as well...We must find the best players and not second choices ...
Forum: Deportivo 05-10-2004, 16:10
Replies: 37
Views: 8,276
Posted By Juli
i agree...i think fran i much better for the left...

i agree...i think fran i much better for the left wing for now...Luque is better up front and as for Munitis..i cant really say..havent seen his play good..
Forum: World Football 30-06-2004, 18:27
Replies: 13
Views: 4,420
Posted By Juli
Hey u guys forgot Jaap Stam..he is too good

Hey u guys forgot Jaap Stam..he is too good
Forum: World Football 30-06-2004, 18:26
Replies: 621
Views: 58,897
Posted By Juli
IM SO NERVOUS...CANT WAIT ANYMORE Dear Jesus,...

IM SO NERVOUS...CANT WAIT ANYMORE

Dear Jesus, Allah, Boedha
Please let our Countrey win..Give them streng and help them when they have a hard time...
And please if we lose then do not let us lose...
Forum: Transfers 30-06-2004, 18:21
Replies: 14
Views: 3,537
Posted By Juli
Yeah..today he signed for Barcelona... He is good...

Yeah..today he signed for Barcelona...
He is good but i think he had his time...barca wont need him ....he would end up sitting ( naast de lijn..k wee nie hoe je dat zeg.. lol..dutchies help me...)...
Forum: Transfers 30-06-2004, 18:16
Replies: 21
Views: 5,565
Posted By Juli
Schweinsteiger is really cool and good..and he...

Schweinsteiger is really cool and good..and he showed that this couple days...

And i think that Bayern will never give him away..cause he is dangerous and fast ..he is young and creates chances for...
Forum: Former players & coaches 30-06-2004, 18:11
Replies: 190
Views: 22,142
Posted By Juli
I personly dont want Naybet to leave..He is good...

I personly dont want Naybet to leave..He is good and i like him very much as a player..his kinda style
But i agree with Hippykid..he should do what he wants..he played so many much for depor and...
Forum: Deportivo 02-05-2004, 18:02
Replies: 54
Views: 8,446
Posted By Juli
Real Madrid is really really history... Depor is...

Real Madrid is really really history...

Depor is on the very right track...keep it on......
i couldnt watch the game..but i saw a little on CNN and i really was speachless when i heard depor won.....
Forum: Deportivo 09-04-2004, 11:51
Replies: 279
Views: 28,372
Posted By Juli
[/quote] BTW, are you back, haven't seen you in a...

[/quote]
BTW, are you back, haven't seen you in a while?? You must keep the dutch Depor squad strong [/quote]

i never left ;) but i was very busy with school and work :tongue:
but now im here ...
Forum: Deportivo 08-04-2004, 22:08
Replies: 279
Views: 28,372
Posted By Juli
OMG it was one of the best days in my whole...

OMG

it was one of the best days in my whole life.!!!!!!! i almost cryed at the end..... i just didnt believe it.
the whole game i was sitting/ standing and hoping that we didnt lose even after the...
Forum: Former players & coaches 08-04-2004, 22:04
Replies: 1,231
Views: 226,356
Posted By Juli
No, why should makaay want to be in a club that...

No, why should makaay want to be in a club that doesnt respect him.
believe me i think he really wants to be where he is now: at Bayern.
dont get me wrong. i love depor till death
but u must admit...
Forum: Transfers 12-03-2004, 20:00
Replies: 10
Views: 3,258
Posted By Juli
well. i think if we wanna re_young our team we...

well. i think if we wanna re_young our team we shouldent invest the money in players like Van Bommel. He is good but not that good.
Forum: Deportivo 11-03-2004, 20:07
Replies: 159
Views: 14,210
Posted By Juli
freaky, cause some people just only think about...

freaky, cause some people just only think about money, they dont have any feelings. its sad that this kinda people exist.......
Forum: Deportivo 11-03-2004, 20:05
Replies: 34
Views: 4,776
Posted By Juli
2 million is good to pay our debs , but i dont...

2 million is good to pay our debs , but i dont think its good to buy a good player.
Forum: Transfers 23-02-2004, 19:46
Replies: 16
Views: 4,888
Posted By Juli
Hell no. I really DONT LIKE Kluivert. And no...

Hell no.

I really DONT LIKE Kluivert. And no way he is coming to Depor or to Bayern..
and if he did..I would kick him out of the club.
Forum: Former players & coaches 23-02-2004, 19:43
Replies: 1,231
Views: 226,356
Posted By Juli
yeah, Cant depor buy him back??? Would you...

yeah,

Cant depor buy him back???
Would you guys want that, makaay coming back to our club????
Forum: Deportivo 23-02-2004, 19:40
Replies: 132
Views: 19,451
Posted By Juli
QUOTE: Diego is world class..as long as ppl like...

QUOTE: Diego is world class..as long as ppl like makaay dont come and intrerrupt his good run it would be fine...He is the next ronaldo mebbe even better!!!

:mad: :depresse:
what the nonsense are...
Forum: Former players & coaches 20-02-2004, 19:03
Replies: 1,231
Views: 226,356
Posted By Juli
Hey you guys dont you miss Makaay in Deportivo. i...

Hey you guys
dont you miss Makaay in Deportivo. i really do..
He is doing great in germany but i feel it isnt his club. what do u think?

julie
Forum: Deportivo 20-02-2004, 19:00
Replies: 64
Views: 8,581
Posted By Juli
I want to be the assistant coach cause i have to...

I want to be the assistant coach cause i have to learn alot about the team, but i also want to boss around you guys lollzzz jk

julie
Forum: Transfers 26-12-2003, 12:53
Replies: 36
Views: 7,241
Posted By Juli
Van de Vaart is a very good player. A young kid...

Van de Vaart is a very good player. A young kid with a huge future. He is compart with a lot of great names in the historie.
But I think its the best if he stays another year in the dutch...
Showing results 1 to 25 of 62

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 00:23.


Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.