Deportivo-La-Coruna.com Forum  

Go Back   Deportivo-La-Coruna.com Forum > Search Forums
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.09 seconds.
Search: Posts Made By: peterke2000
Forum: World Football 14-08-2019, 21:08
Replies: 2
Views: 4,835
Posted By peterke2000
no high hope's on this season it either hit ore...

no high hope's on this season it either hit ore miss I think.
Forum: Former players & coaches 01-07-2019, 17:11
Replies: 43
Views: 5,605
Posted By peterke2000
Realy??? how is that possible.

Realy??? how is that possible.
Forum: The Fan Forum 26-06-2019, 18:55
Replies: 1,254
Views: 225,947
Posted By peterke2000
Hahaha you guys remeber that 4000 km for a game...

Hahaha you guys remeber that 4000 km for a game lol was crazzy.
Forum: Current players & coaches 26-06-2019, 18:53
Replies: 12
Views: 4,759
Posted By peterke2000
best loan player we had in years sad it was a...

best loan player we had in years sad it was a loan.
Forum: Deportivo 24-06-2019, 16:39
Replies: 28
Views: 3,644
Posted By peterke2000
I followed the game on live score unthil 2-0 you...

I followed the game on live score unthil 2-0 you coud see on there we where nowhere in the game my intrest in the game has almost vanish to this point if your not madrid ore barca fan this is a crap...
Forum: Deportivo 23-06-2019, 20:50
Replies: 113
Views: 2,991
Posted By peterke2000
this coud go either way still.

this coud go either way still.
Forum: Deportivo 23-06-2019, 20:42
Replies: 113
Views: 2,991
Posted By peterke2000
fllowing the game treu live score this shit is...

fllowing the game treu live score this shit is neverwreaking holly crap
Forum: Deportivo 23-06-2019, 19:58
Replies: 113
Views: 2,991
Posted By peterke2000
most important game in a while this is a few...

most important game in a while this is a few million euro game.
Forum: Deportivo 21-06-2019, 18:56
Replies: 21
Views: 1,980
Posted By peterke2000
I saw the picture on instagram it looks realy bad...

I saw the picture on instagram it looks realy bad if you ask my he is going to be out for a while.
Forum: Deportivo 20-06-2019, 21:42
Replies: 73
Views: 2,125
Posted By peterke2000
they realy need to try to finish this I hope late...

they realy need to try to finish this I hope late minet goal 3-0 woud be better if you ask my.
Forum: Deportivo 16-06-2019, 09:27
Replies: 9
Views: 1,030
Posted By peterke2000
weird kinda way of playoffs in spain I was...

weird kinda way of playoffs in spain I was expecting the same like here.
Forum: Deportivo 26-04-2019, 19:23
Replies: 127
Views: 14,097
Posted By peterke2000
I don't know anything about football on the...

I don't know anything about football on the business kinda side of things ore how to run a club so not going to say anything but i think Tino did what he coud on a ship whit more hole's in it then...
Forum: Transfers 04-04-2019, 17:21
Replies: 368
Views: 96,131
Posted By peterke2000
I don't belief a word from that article Cristiano...

I don't belief a word from that article Cristiano was already hot on his 17.
Forum: Deportivo 10-03-2019, 22:19
Replies: 36
Views: 1,505
Posted By peterke2000
game over know for promotion.

game over know for promotion.
Forum: Deportivo 16-02-2019, 17:40
Replies: 28
Views: 1,146
Posted By peterke2000
how in the world that got in whel turned of have...

how in the world that got in whel turned of have a good evening
Forum: Deportivo 16-02-2019, 17:39
Replies: 28
Views: 1,146
Posted By peterke2000
ulucky there I was expecting that in

ulucky there I was expecting that in
Forum: Deportivo 16-02-2019, 17:31
Replies: 28
Views: 1,146
Posted By peterke2000
there a pigions on the field all game now.

there a pigions on the field all game now.
Forum: Deportivo 16-02-2019, 17:20
Replies: 28
Views: 1,146
Posted By peterke2000
is that new guy from fabril?

is that new guy from fabril?
Forum: Deportivo 16-02-2019, 16:44
Replies: 28
Views: 1,146
Posted By peterke2000
just another game that show how hard segunda is a...

just another game that show how hard segunda is a bus in frotn of goal and counter attack if there is an opporunity.
Forum: Former players & coaches 14-02-2019, 19:31
Replies: 153
Views: 16,965
Posted By peterke2000
i honeslty was expecting him to show up in A...

i honeslty was expecting him to show up in A coruna on of the days he was not bad at segunda whit us anyway good luck to him he was whit Alex bergantions the only one how came out to take picture...
Forum: Deportivo 12-02-2019, 19:02
Replies: 12
Views: 2,518
Posted By peterke2000
gotta win this ore the game at granada was for...

gotta win this ore the game at granada was for nothing IMO.
Forum: Deportivo 10-02-2019, 19:51
Replies: 58
Views: 1,652
Posted By peterke2000
what a game that was.

what a game that was.
Forum: Deportivo 10-02-2019, 19:45
Replies: 58
Views: 1,652
Posted By peterke2000
yeah it was for sure.

yeah it was for sure.
Forum: Deportivo 10-02-2019, 19:41
Replies: 58
Views: 1,652
Posted By peterke2000
what a mess right now

what a mess right now
Forum: Deportivo 10-02-2019, 19:15
Replies: 58
Views: 1,652
Posted By peterke2000
not the best game Thai Depor got lucky to get in...

not the best game Thai Depor got lucky to get in front but I don't think we are going to hold on to this way to messy game by us.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT +1. The time now is 10:21.


Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.