Deportivo-La-Coruna.com Forum  

Go Back   Deportivo-La-Coruna.com Forum > Our forums > Other Languages
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Other Languages Forum for Depor's supporters that want to express their ideas in other languages.

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 24-05-2007, 18:29   #1
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Xoán has disabled reputation
Default Foro em galego/português

Caros Membros,

Abrimos esta janela internacional para oferecer aos nossos membros registados um lugar de acolhida onde possam conversar com outros membros na sua própria língua. Cremos que esta iniciativa vai servir para reforçar o reconhecimento da identidade cultural de alguns membros, mas lembrando que são sempre bem-vindos no foro principal de língua inglesa. Para manter a ordem, há três regras básicas que devem ser respeitadas:

1. Por enquanto só estamos a abrir fios de conversa em galego-português(*) e em espanhol. Isto é devido a que estas são as duas principais línguas vinculadas ao Depor e também porque são as línguas nas que os moderadores podem seguir as conversas, além do inglês. Estas línguas só serão admitidas neste sub-foro de ‘Outras Línguas’. Reconhecemos que isto é uma pequena experiência, já que poderíamos abrir novos fios noutras línguas no futuro.

2. Todas as normas indicadas no nosso “Forum Policy” para o foro principal (ver aqui) são aplicáveis a este sub-foro.

3. Por favor respeitem a regra de ‘uma língua um fio’. Só os moderadores podem criar novos fios neste sub-foro de ‘Outras Línguas’.

(*) Nota especial para o foro em galego-português: Partimos da premissa internacionalmente reconhecida pela linguística de que galego e português é a mesma coisa. Se não é assim são bastante bem semelhantes e a intercomunicação não supõe um problema. Por isto, cada um pode escrever numa variante ou outra, numa ortografia ou outra, sempre e quando seja mutuamente inteligível. Evitem, por exemplo, localismos. O importante é perceber e ser percebido.

- - -

Estimados Membros,

Abrimos esta xanela internacional para oferecer aos nosos membros rexistrados un lugar de acollida onde poidan conversar con outros membros na sua propia língua. Cremos que esta iniciativa vai servir para reforzar o recoñecemento da identidade cultural de alguns membros, mais lembrando que son sempre benvidos no foro principal de língua inglesa. Para manter a orde, hai tres regras básicas que deben ser respetadas:

1. Polo momento só estamos a abrir fios de conversa en galego-português(*) e em espanhol. Isto é debido a que estas son as duas principais línguas vencelladas ao Depor e tamén porque son as línguas nas que os moderadores poden seguir as conversas, alén do inglés. Estas línguas só serán admitidas neste sub-foro de ‘Outras Línguas’. Recoñecemos que isto é un pequeno experimento, já que poderíamos abrir novos fios noutras línguas no futuro.

2. Todas as normas indicadas no noso “Forum Policy” para o foro principal (ver aqui) son aplicábeis a este sub-foro.

3. Por favor respecten a regra de ‘unha língua un fio’. Só os moderadores poden crear novos fios neste sub-foro de ‘Outras Línguas’.

(*) Nota especial para o foro en galego-português: Partimos da premisa internacionalmente recoñecida pola linguística de que galego e português é a mesma cousa. Se non é así son bastante ben semellantes e a intercomunicación non supón um problema. Por isto, cada un pode escribir nunha variante ou outra, nunha ortografia ou outra, sempre e cando sexa mutuamente intelixíbel. Eviten, por exemplo, localismos. O importante é entender e ser entendido.
The fellowship was a brief beginning, a fair time that cannot be forgotten; and because it will not be forgotten, that fair time may come again. Now once more I must ride with my knights to defend what was, and the dream of what could be.

Last edited by Xoán : 24-05-2007 at 19:04.
Xoán is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2007, 18:34   #2
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Olá comunidade! Ainda que o foro principal é em inglês, podedes desde já falar do Depor (ou do que vos pete na verdade) em galego/português neste fio
The fellowship was a brief beginning, a fair time that cannot be forgotten; and because it will not be forgotten, that fair time may come again. Now once more I must ride with my knights to defend what was, and the dream of what could be.
Old 24-05-2007, 19:08   #3
NoGarD
Junior Member

NoGarD is on a distinguished road

Eu quédome co galego xD

Aínda que me temo que non teremos moito éxito e acabaremos posteando e todos os sitios xD
NoGarD is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2007, 19:19   #4
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Ola NoGarD!

mmm... pois sim... algo me diz q vai ser complicado manter tres conversas paralelas Mas sempre podemos deixar este foro para receber a novos visitantes, contar caralhadas varias, etc. Ja tivemos membros de Portugal e do Brasil; agora com esta nova iniciativa imos ver se se decidem a ficar por ca...
Bem, o tempo dira!

(e eu sem acentos neste teclado... argh...)

PS. E q conste q esta web esta mais galeguizada q canaldeportivo.com! Temos uma intro de boas-vindas em galego ("normativo"), em portugues estandar e agora este foro! Aprende Lendoiro! http://deportivo-la-coruna.com/about.html

Last edited by Xoán : 24-05-2007 at 19:21.
Old 24-05-2007, 20:32   #5
NoGarD
Junior Member

Sí ho! canaldeportivo está galeguizado de carallo xDDD
Old 24-05-2007, 21:58   #6
Blue_Nation
Senior Member
Peña Member

Blue_Nation's Avatar

Blue_Nation is on a distinguished road

Xenial iniciativa, noraboa!
E fantástico poder opinar por aquí tamén en galego. Estaba moi ben iso de ter unha xanela pra os hispanofalantes, pero dende logo que moitísimo mellor a nova de Other languages e incluindo a opción galego-portugués. Bravo!! E moitas grazas!
Blue_Nation is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2007, 02:28   #7
Ralo
Senior Member

Peña Member

Ralo's Avatar

Ralo is an unknown quantity at this point

Boa idéia! Isto dá-me a oportunidade de praticar meu Galego/Portuguese.
Ralo is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2007, 08:44   #8
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Efectivamente Ralo! Sempre falamos de q a gente não tenha medo e escreva em inglês no foro principal pq vão ser entendidos e, sendo um foro internacional, poucos são os 'nativos' q escrevem sem erros. O mesmo pode ser aplicado aqui! Ainda q o vosso galego e/ou português não seja o melhor do mundo este pode ser um bom lugar para irmos practicando

Quote:
Originally Posted by Blue_Nation
moitísimo mellor a nova de Other languages e incluindo a opción galego-portugués

Olá Blue_Nation, e obrigado/grazas a ti. Polo momento comezamos com espanhol e galego/português. Logo no futuro imos ver... se a cousa vai bem podemos ir metendo mais línguas, mas vai depender da nossa capacidade para poder seguir as conversas (de pouco ia valer criar um foro em chinês nestas alturas! ).
Admitimos q é um 'experimento' Ilusionante, sim, mas experimento. Agardamos, isso sim, q este fio atraia tanto a galegos como a portugueses e brasileiros, q durante uma época visitavam muito a web mas (creio eu) deixarom de visitá-la pq estava todo unicamente em inglês... Bem, e bem-vindo seja qualquer um q entenda o q está aqui escrito, claro.

E repito: isto não substitue ao foro em inglês, é um complemento. A fim de contas, deportivo-la-coruna.com é *a web* do Depor em inglês.
Old 25-05-2007, 10:52   #9
NoGarD
Junior Member

Un pequeno offtopic...

Por qué carallo sabedes falar en galego/portugués¿? xD
Old 25-05-2007, 11:25   #10
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Fácil, eu sou de Pontevedra (ainda q residente na Irlanda).
Q conte Ralo a sua história, q ele é dos USA...
Old 25-05-2007, 11:36   #11
NoGarD
Junior Member

Quote:
Originally Posted by Xoán
Fácil, eu sou de Pontevedra (ainda q residente na Irlanda).
Q conte Ralo a sua história, q ele é dos USA...

Se foras de Vigo o entendería mellor xDDDD

Teremos que ir aprendendo turco nos entón
Old 25-05-2007, 11:43   #12
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Bem, no meu caso dizer q eu sou um pérfido reintegrata e q galego e português para mim vem sendo o mesmo. Não existem mais diferenças q entre o espanhol de Burgos e o do altiplano boliviano... A dicotomia de nomes galego/português para mim é como a de castelhano/espanhol: um nome da ideia da origem da língua e outro indica quem a converteu em "internacional".
Tb ajuda ter moça portuguesa, claro Aí foi quando - realmente - me dim conta de q todo isto da separação galego/português é politiqueo barato, não ciência (linguística).
Mas isto vale para mim, sei q para outros não, por isso aqui cada um q escreva como lhe pete (q fácil seria se isto fosse sempre assim!), e vamos ver se algum dia destes temos visitas de lusos e/ou similares
E oes, com a quantidade de visitantes turcos q temos um dia destes vou eu ter q aprender turco em sério para ver q caralho contam de nós!
Old 25-05-2007, 18:58   #13
Blue_Nation
Senior Member
Peña Member

Blue_Nation's Avatar

Blue_Nation is on a distinguished road

Sí, eu tamén penso íso de que a separazón galego/portugués e moi pequena, por non dizer mínima, xa que as duas linguas teñen unha mesma orixe, o galego-portugués, e som moi semelhantes, con mínimas diferenzas entre elas. Penso que o portugués é máis fiel á lingua orixinaria, mentres que o galego desviouse un pouco, seguramente pola influenza linguística e política do espanhol (ao continuar Galiza pertenzendo a Castela).
Blue_Nation is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2007, 00:18   #14
miguel89
Junior Member

miguel89 is off the scale

moi boa idea, e aber se ten exito. Esta moi ben k a lingua propia da cidade de onde proviene o Deportivo este representada aki. Forza Depor!!
miguel89 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2007, 11:34   #15
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Pfff... não vim o RM-Depor em parte pq não podia e em parte pq não queria (para não cabrear-me), e polo visto no resumo q passarom pola TV quase melhor assim, pq acabei de mau humor só com o resumo... imaginade se tivesse visto o jogo! Já temos os árbitros com "madridite" outra vez...
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules