Deportivo-La-Coruna.com Forum  

Go Back   Deportivo-La-Coruna.com Forum > Our forums > Other Languages
Register FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Other Languages Forum for Depor's supporters that want to express their ideas in other languages.

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 14-06-2007, 13:36   #31
MCORTES
Regular Member

MCORTES's Avatar

MCORTES is on a distinguished road

Xoán, si home, estou de acordo contigo, non hai nada que permenece do 'SuperDepor'. É o fin dunha época - ¡necesitamos un 'SuperDepor II'! Pero... ¡teño unha corazón branquiazul e sempre hai 'SUPER DEPOR'!

MCORTES is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2007, 21:27   #32
Blue_Nation
Senior Member
Peña Member

Blue_Nation's Avatar

Blue_Nation is on a distinguished road

Quote:
Originally Posted by MCORTES
¿Home, es galego? Soy de La Coruña, en Galicia - pero ¡SOY ESPAÑOL! ¡Soy un patriota orgulloso!

Paréceme ben. Aínda que nom penso igual, pero respeto os teus sentimentos.
Eu vivo ao carón de A Corunha, nacín na Galiza, crieime na Galiza, vivo na Galiza, así que nom teño máis remedio que sentirme galego. E tamén som um patriota orgulloso, pero do meu pobo, o galego. Que por iso temos umha cultura e um idioma diferentes. E a moita honra.
Blue_Nation is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2007, 10:08   #33
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Xoán has disabled reputation

O dito, cada um e' patriota de onde lhe peta. No meu caso abonda com olhar para o meu avatar
Bom, deixemos o tema, isto ja foi falado na sua altura neste mesmo foro.
The fellowship was a brief beginning, a fair time that cannot be forgotten; and because it will not be forgotten, that fair time may come again. Now once more I must ride with my knights to defend what was, and the dream of what could be.
Xoán is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2007, 11:10   #34
MCORTES
Regular Member

MCORTES's Avatar

Bueno, home, estou de acordo contigo… son un galego moi orgulloso - nacin na cidade de La Coruña - onde a família da miña avoa viveu fai moitos séculos, e a família do meu avó é de Abegondo. Encanta-me todo galego - a xente, a cultura, a música, a língua, a terra, o Dépor... ¡Todos! Pero Galicia foi un parte de España para quiñentos anos, ou mais. A miña família de Abegondo, tiña unha granxa en San Tirso de Mabegondo, e fala, o que agora chamamos, o galego. Pero eles creyeron que falaron en español cun acento galego e cunhas poucas palabras diferentes. Eu sei que a miña família estivo en Abegondo desde trescentos anos, isto o fai galego ¿non? ...pero o meu apelido orixina de Aragón. ¿Eu son galego? Persoalmente, crio que hai unha España unida - unha nación. A verdade é que Galicia non tivo independéncia desde a invasión romana - os suevos, os visigodos, os árabes e entón foi gobernado do reino de Asturias e finalmente, Castilla. Temos a mesma história. Toda a península ibérica foi habitada polas celtas, pero os galegos guardaron as suas raices célticas moita mellor que outras, pola tanta - a nosa cultura própria. A maioria da poboación galega fala español, ou unha forma galega, pero non fala a língua da RAG. Cando escrebo isto, non escrebo na miña língua materna. Sen embargo, poderíamos discutir este asunto por sempre. Prefiro ser dunha nación cunha história diversa como España. Son orgulloso ser un español nado na rexión de Galicia.

Last edited by MCORTES : 15-06-2007 at 11:22.
Old 15-06-2007, 13:17   #35
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

'Ta tudo aqui:

http://www.deportivo-la-coruna.com/f...ghlight=galiza

Nao quero comezar de novo...
The fellowship was a brief beginning, a fair time that cannot be forgotten; and because it will not be forgotten, that fair time may come again. Now once more I must ride with my knights to defend what was, and the dream of what could be.
Old 15-06-2007, 14:35   #36
MCORTES
Regular Member

MCORTES's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xoán
Nao quero comezar de novo...

É verdade, non queremos comezar de novo. Hoxe somos afortunados que podemos falar no español e no galego. Como dixen antes, persoalmente, prefiro ser español. ¡Debemos lembrar a discrepar!

Old 15-06-2007, 18:33   #37
Blue_Nation
Senior Member
Peña Member

Blue_Nation's Avatar

Quote:
Por certo, vai-se Cobian... agora sim q ja nao fica ninguem do "SuperDepor"! (Em breve nem Lendoiro )

E agora vaise Conchado tamén. Parece que comeza a estampida...

O debate do próximo adestrador parece centrado entre Lotina e Marcelino. Eu prefiro a Marcelino, pero polo visto tem um contrato apalabrado co Betis, e só viría no caso de que descendan a 2ª.
Old 18-06-2007, 08:33   #38
MCORTES
Regular Member

MCORTES's Avatar

Bueno, Real son os campeóns... quixese que Sevilla gañase a liga se non poderíamos. ¡E cuál é pior, o meu mellor amigo é un siareiro de Real e onte el celebraba! Deben gozá-lo mentres que poden - ¡gañaremo-lo na proxima temporada!

Last edited by MCORTES : 18-06-2007 at 08:40.
Old 19-06-2007, 13:56   #39
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Bem, q me contades do Celta em segunda? Honestemente, eu prefiro ter o Celta em primeira pq fai o futebol galego mais competitivo, e uma liga sem derby não é o mesmo... Aliás, prefiro a qualquer uma equipa galega a equipinhas como o Betis , q fica em primeira (patético).
Muitos do Bilbao tampouco estão contentos de q baixara a Real...
Old 19-06-2007, 14:29   #40
MCORTES
Regular Member

MCORTES's Avatar

Xoán, home, tes razón. Tamen, penso a mesma cousa - eu odio moito o Selta - pero non quixese que fosen abaixo, porque non hai un derby cuál significa que Dépor non pode demostrar cuál é a equipa mellor de Galicia!

Old 19-06-2007, 15:04   #41
Blue_Nation
Senior Member
Peña Member

Blue_Nation's Avatar

Eu tenho umha mestura de sentimentos. Gústame a Liga coa rivalidade Depor-Celta e os derbies, que coma bem dizides fai o futebol galego máis competitivo. Mais por outra parte nom podo dizer que me entristeza o descenso do Celta, principalmente porque tiven que aguantar a moitos fans celtistas que estaban moi presumidos este verán, porque eles estabam na UEFA e nos íamos baixar a Segunda, dizíam eles. Despois de gañarnos em Riazor e cando o Depor estaba moi mal alá polo Nadal, preto dos postos de descenso, tamén seguían a rir de nós, e aínda com máis forza, porque íamos baixar pra 2ª...Que curioso e caprichoso é o destino ás veces...
Old 19-06-2007, 15:06   #42
Xurxo
Regular Member

Xurxo's Avatar

Xurxo is off the scale

Quote:
Bem, q me contades do Celta em segunda? Honestemente, eu prefiro ter o Celta em primeira pq fai o futebol galego mais competitivo, e uma liga sem derby não é o mesmo... Aliás, prefiro a qualquer uma equipa galega a equipinhas como o Betis , q fica em primeira (patético).
Muitos do Bilbao tampouco estão contentos de q baixara a Real...

Eu tamén quería que se salvase o Celta, de feito estiven en Balaídos con uns colegas celtiñas e animei coma o que máis.

Síntome máis identificado co Depor, sinto máis as cores branquiazuis, pero tamén simpatizo co Celta, ao igual que con calquer outro equipo galego.

Unha pena, pero bueno, teremos derbi na Malata!! jaja
Old 19-06-2007, 15:42   #43
Xurxo
Regular Member

Xurxo's Avatar

Xurxo is off the scale

Bueno meus, eu ábrome a tomar unhas Estrellas que teño a gorxa seca!

Amor e paz
Old 19-06-2007, 16:09   #44
MCORTES
Regular Member

MCORTES's Avatar

Agora chegamos ao final dunha outra tempada, o futuro do Dépor preocupa-se me. De momento, non sei quen é o novo investimentista, non temos diñeiro, necesitamos novos xogadores, todos saen do club e falan sobre un estádio novo noutro sítio na província. Ninguén se semella ir aos partidos, excepto os siareiros fieis - os RB. Ainda que agora vivo en Londres, ainda vou a alguns partidos durante a tempada. A xente de Coruña que necesita a suportar ao seu club e a sua cidade. Hai algunha información sobre o novo investimentista? Alguén sabe?

Old 19-06-2007, 17:05   #45
Xoán
Retired Admin
Peña Member

Xoán's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xurxo
Unha pena, pero bueno, teremos derbi na Malata!! jaja

algo é algo!
Reply

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules